KLIENTU APKALPOŠANAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS
Smiltenes novada pasvaldiba
- Smiltene
- Pastāvīgs
- Pilna laika
- Plānot, vadīt un koordinēt Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru (VPVKAC) darbu visā novadā;
- Nodrošināt VPVKAC funkciju un uzdevumu izpildi saskaņā ar normatīvajiem aktiem;
- Vadīt klientu apkalpošanas centra darbinieku darbu, nodrošinot darba nepārtrauktību un kvalitāti;
- Nodrošināt valsts minimālā pakalpojumu "groza" pieejamību iedzīvotājiem (e-pakalpojumu atbalsts, konsultācijas u.c.);
- Izstrādāt un ieviest gada darba plānus, sagatavot atskaites, pārvaldīt dokumentāciju;
- Veikt iestādes budžeta plānošanu, kontrolēt finanšu un tehnisko resursu izlietojumu;
- Administrēt un attīstīt informācijas resursus, pakalpojumu aprakstus, klientu apkalpošanas procesus;
- Uzturēt sadarbību ar valsts institūcijām un citām sadarbības pusēm.
- 1. līmeņa augstāko izglītību humanitārajās vai komunikāciju zinībās ;
- Vismaz 2 gadu darba pieredzi valsts vai pašvaldības iestādēs;
- Pieredzi vadītāja amatā vai darbā ar klientu apkalpošanu, tiks uzskatīta par priekšrocību;
- Labas prasmes darbā ar datoru (MS Office, internets, dokumentu vadības sistēmas);
- Teicamas valsts valodas zināšanas, labas angļu valodas zināšanas;
- Zināšanas lietvedībā un dokumentu noformēšanā;
- Atbildības sajūtu, precizitāti, spēju strādāt gan komandā, gan patstāvīgi.
- Dinamisku un sabiedrībai nozīmīgu darbu Smiltenes novada pašvaldībā;
- Amata vietu uz nenoteiktu laiku;
- Mēnešalgu 1709 eiro līdz 1804 eiro pirms nodokļu nomaksas (atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai);
- Sociālās garantijas un papildu labumus atbilstoši normatīvajiem aktiem;
- Iespēju profesionāli augt un pilnveidoties.
Nodarbinātības valsts aģentūra