KLIENTU APKALPOŠANAS VADĪTĀJS
Sabiedriba ar ierobezotu atbildibu "OBEREKS"
- Rīga
- Pastāvīgs
- Pilna laika
- Pārvaldīt komunikāciju ar starptautiskajiem klientiem (Indija, Vācija, Rumānija, Ungārija un citas ES valstis);
- Nodrošināt augstas kvalitātes klientu apkalpošanu vācu, rumāņu, ungāru, hindi un angļu valodā;
- Koordinēt personāla atlases un nomas pakalpojumus starptautiskajiem partneriem;
- Uzturēt klientu mijiedarbības ierakstus un nodrošināt netraucētu sadarbību;
- Pārstāvēt uzņēmumu klientu tikšanās reizēs un biznesa sarakstē;
- Atbalstīt biznesa attīstību, izmantojot klientu attiecību pārvaldību.
- Darbam ar ārvalstu klientiem jābūt lieliskas komunikācijas prasmes vācu, rumāņu, ungāru, hindi un angļu valodā (latviešu valodā tiks uzskatīta par priekšrocību);
- Vēlama iepriekšēja pieredze klientu apkalpošanā, biroja vadībā vai klientu attiecībās;
- Spēcīgas organizatoriskās prasmes un spēja strādāt patstāvīgi;
- Profesionāla, uz klientu orientēta un proaktīva attieksme;
- Datorprasmes (MS Office, e-pasts, CRM rīki);
Nodarbinātības valsts aģentūra