Alliance for Recruitment ir lielākais personāla atlases uzņēmums Baltijā gan pēc darbinieku skaita, gan veiksmīgi pabeigtajiem projektiem un ikgadējās izaugsmes. Klienti novērtē mūsu ātrumu, precizitāti un elastību. Saskaņā ar pēdējo gadu statistiku, katru gadu mūsu klienti caur mums pieņem darbā vairāk nekā 1200 kandidātus. Mēs nodrošinām pilna cikla personāla atlasi, tiešo kandidātu uzrunāšanu (headhunting), pagaidu nodarbinātību, outplacement pakalpojumus, personāla atlases procesu ārpakalpojumu (RPO), kandidātu novērtēšanu un citus pakalpojumus, tostarp konsultācijas uzņēmumiem par atlases procesiem, metodēm un darba tirgus tendencēm.Mūsu klients - Samsung Electronics Baltics. Uzņēmumā strādā 180 darbinieki visās trīs Baltijas valstīs. Centrālais birojs atrodas Rīgā, Latvijā. Samsung pastāvīgi meklē dinamiskus un talantīgus līderus digitālajā laikmetā. Uzņēmuma panākumus nodrošina profesionāla un inovatīva komanda, kas veicina tehnoloģiju attīstību. Samsung maina viedtālruņu, planšetdatoru un viedpiederumu pasauli, piedāvājot aizvien inovatīvus risinājumus.Kāpēc pievienoties Samsung komandai?Izaicini sevi vienā no pasaules vadošajiem elektronikas un informācijas tehnoloģiju uzņēmumiem. Mēs esam neliela, bet ambicioza pārdošanas struktūrvienība ar 200 darbiniekiem visā Baltijā. Tu iegūsi unikālu darba pieredzi starptautiskā, dinamiskā un daudzveidīgā uzņēmumā, nepārtraukti pilnveidojot savas zināšanas par jaunākajām tehnoloģijām un vienmēr būsi soli priekšā aktuālajām tendencēm.Kā Digitālā mārketinga projektu vadītājs Tu vadīsi Samsung digitālā mārketinga aktivitātes patēriņa elektronikas biznesa nodaļā Baltijas tirgū, koncentrējoties uz ietekmīgu kampaņu plānošanu un īstenošanu, kā arī veiktspējas un ieguldījumu atdeves (ROI) optimizēšanu. Tu spēlēsi nozīmīgu lomu digitālās stratēģijas veidošanā, nodrošinot tās atbilstību KPI rādītājiem un sniedzot izmērāmu rezultātu, balstoties uz datu analīzi un tirgus izpēti. Sadarbojoties ar dažādām komandām, Tu uzlabosi Samsung tiešsaistes klātbūtni gan Samsung.com, gan sadarbības partneru platformās.Darba apraksts:
Plānot un īstenot digitālā mārketinga aktivitātes Baltijas tirgū
Analizēt kampaņu rezultātus un sniegt ieteikumus uzlabojumiem, sekojot budžeta plāniem
Piedalīties digitālās stratēģijas izstrādē un KPI izpildē
Uzlabot ROI un vadīt CPA, analizējot un ziņojot par kampaņu rezultātiem
Koordinēt saturu Samsung.com - kampaņu redzamību, galvenās lapas, globālā un vietējā satura ieviešanu sadarbībā ar DTC nodaļu
Koordinēt digitālās kampaņas, mājaslapas un uzņēmuma sadaļas partneru vietnēs
Vadīt papildu digitālā mārketinga projektus (piemēram, akciju lietotnes satura pārvaldību)
Sekot tirgus tendencēm, patērētāju uzvedībai un konkurentu aktivitātēm, lai identificētu jaunas iespējas
Veidot konkurentu aktivitāšu pārskatus un uzturēt pārskatu paneli
Cieši sadarboties ar mārketinga projektu vadītājiem, mediju un radošajām aģentūrām, DTC komandu un citiem iesaistītajiem
Sekot līdzi digitālo tehnoloģiju attīstībai
Sagatavot atskaites un prezentācijas vadībai
Prasības:
Vismaz 2-3 gadu pieredze digitālā mārketinga vadībā
Zināšanas par Google Analytics, Adobe, Google AdWords un spēcīgas datu analīzes prasmes
Pieredze digitālo mediju plānošanā un KPI pārvaldībā
Izpratne par sociālajiem tīkliem, mājaslapu metriku un labākajām praksēm
Pieredze projektu vadībā - laikā, budžetā un atbilstošā kvalitātē
Precīza, strukturēta personība ar proaktīvu pieeju darbam
Spēja strādāt stresa apstākļos un vienlaikus vadīt vairākus projektus
Spēcīgas komunikācijas, prezentācijas un atskaišu sagatavošanas prasmes
Brīva latviešu un angļu valodas prasme
Uzņēmums piedāvā:
Konkurētspējīgu atalgojumu
Ceturkšņa prēmijas līdz 5000 EUR bruto, balstoties uz pārdošanas rezultātiem un individuālo KPI izpildi
Papildu labumus: veselības apdrošināšanu, ikdienas pusdienu pabalstu, Samsung viedtālruni un segtus izdevumus, neierobežotas e-apmācību iespējas, hibrīda darba elastību un daudz ko citu.