KLIENTU APKALPOŠANAS OPERATORS
Air Baltic Corporation AS
- Mārupes novads Rīga
- Pastāvīgs
- Pilna laika
Darba modelis: Klātiene
Darba laiks: Pilna slodze maiņās
Darba vieta: airBaltic galvenais birojs
Atvērtās pozīcijas: 1Mēs meklējam jaunāko apkalpju atbalsta administratoru, kas nodrošinās lidojumu operāciju nepārtrauktu un efektīvu norisi. Amata pienākumos ietilpst apkalpes ēdināšanas un transporta organizēšana, jauno darbinieku uzņemšana un administratīvo procesu koordinēšana. Šī loma sniedz iespēju būt cieši iesaistītam ikdienas operācijās, risināt uzdevumus dinamiskā vidē un nodrošināt, lai visi procesi noritētu savlaicīgi un precīzi.Ja tev piemīt organizētība, atbildība un spēja pielāgoties straujai darba videi, nāc zem mūsu spārna!Mēs Tev uzticēsim
Koordinēt apkalpes ēdināšanas un transportu
Pārvaldīt ienākošo un izejošo informāciju (telefona zvanus, uzņēmuma e-pastu)
Uzņemt jaunos apkalpes locekļus, palīdzēt ar biroja aprīkojumu un Crew Link sistēmas lietošanu
Administrēt apkalpes dokumentāciju, piemēram, slimības lapas, taksometru čekus u.c.
Nodrošināt, lai Briefing telpa un tās aprīkojums ir uzturēts kārtībā
Organizēt apkalpes ceļošanas vajadzības (vīzas, viesnīcas, biļetes), nepieciešamības gadījumā arī ārpus darba laikaJa Tev ir
Vispārējā vidējā izglītībaIzcilas komunikācijas prasmes un pozitīva attieksme
Spēcīgas organizatoriskās prasmes un vēlme strādāt apkalpojošā sfērā
Teicamas angļu valodas zināšanas*
Labas datorprasmes; zināšanas par Crew Link sistēmu tiks uzskatītas par priekšrocību
Gatavība strādāt maiņās (6.00-14.00 un 14.00-23.00; grafiki var mainīties atkarībā no sezonas un lidojumu plānojuma)Latviešu valodas zināšanas - C1 kategorijaLūgums pieteikties vakancei sūtot savu CV uz careers@airbaltic.com e-pastu.*Angļu valodas zināšanas ir nepieciešamas komunikācijā ar kolēģiem, citu departamentu darbiniekiem, kā arī darbā uzņēmuma iekšējām sistēmām, nepieciešamo dokumentu un pieprasījumu apstrādei
Nodarbinātības valsts aģentūra