PAŠVALDĪBAS PAMATDARBĪBAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS /DIREKTORS /PRIEKŠNIEKS
Adazu novada pasvaldiba
- Ādaži
- Pastāvīgs
- Pilna laika
- akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams vadības vai izglītības jomā);
- vismaz triju gadu darba pieredze izglītības jomā vai izglītības vadības darbā;
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām;
- vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas prasme profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā (vēlams, angļu valoda);
- pieredze un prasmes iestādes /struktūrvienības administratīvajā vadībā;
- pieredze un prasmes iestādes /struktūrvienības finanšu plānošanā un budžeta izpildē;
- pieredze ar izglītības jomu saistītu projektu vadībā;
- prasme izteikt un pamatot viedokli, patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, kā arī paaugstinātas intensitātes un stresa apstākļos;
- prasme darbam ar datorprogrammām (MS Office), t.sk. prasme strādāt dokumentu un darbplūsmu vadības sistēmā (vēlams NamejsCity), Valsts izglītības informācijas sistēmā (VIIS), par priekšrocību tiks uzskatīta prasme strādāt elektroniskajā pašvaldības dokumentu vadības sistēmā VISVARIS;
- prasme sagatavot un noformēt lietvedības dokumentus;
- labas plānošanas, organizatora un prezentācijas, loģiskā domāšana, mērķtiecība un prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu;
- nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo.
- orientācija uz attīstību un rezultātu sasniegšanu;
- konceptuālā, analītiskā un stratēģiskā domāšana;
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;
- komandas vadīšana un darbinieku motivēšana;
- pārmaiņu vadība.
- vadīt, organizēt un plānot Izglītības un jaunatnes nodaļas (turpmāk - nodaļa) darbu, atbildēt par nodaļas darbības atbilstību normatīvajiem aktiem;
- izstrādāt un ieviest novada izglītības un jaunatnes politikas stratēģiju, iekšējos normatīvos aktus un citus dokumentus;
- koordinēt padotībā esošo iestāžu un to vadītāju darbu;
- organizēt aktivitātes izglītības kvalitātes uzlabošanai izglītības iestādēs, nodrošināt izglītības iestāžu savstarpējo sadarbību un informācijas apriti;
- pārraudzīt pirmsskolas, vispārējās, profesionālās ievirzes un interešu izglītības procesus pašvaldībā, kā arī izglītību reglamentējošo un citu tiesību aktu ievērošanu iestādēs;
- izstrādāt nodaļas budžeta projektu un kontrolēt piešķirto finanšu līdzekļu atbilstošu un racionālu izlietošanu, kā arī piedalīties iestāžu budžeta, amatu vienību skaita un darba samaksas projektu vērtēšanā;
- nodrošināt valsts budžeta mērķdotāciju sadali un kontrolēt to izlietošanu, t.sk., apstiprināt izglītības iestāžu pedagogu tarifikācijas;
- veikt datu un atskaišu apstiprināšanu VIIS;
- pieņemt lēmumus par līdzfinansējumu piešķiršanu bērniem, kuri apmeklē privātās pirmsskolas izglītības iestādes, vai izmanto bērnu uzraudzības pakalpojumus;
- pieņemt lēmumus par skolēnu transporta izdevumu kompensāciju;
- izstrādāt normatīvo aktu projektus un veikt to izpildes kontroli nodaļas atbildības jomās;
- saskaņot izglītības jomas pasākumu, konkursu, mācību olimpiāžu un cita veida amata atbildības jomai piekritīgus nolikumus un norises kārtības;
- nodrošināt informācijas apmaiņu starp iestādēm, pašvaldību, IzM un citām institūcijām nodaļas atbildības jomās;
- pieņemt apmeklētājus un izskatīt privātpersonu iesniegumus, priekšlikumus un sūdzības, kā arī sagatavot atbildes, konsultēt par izglītības iespējām novadā.
- darbu valsts amatpersonas statusā;
- interesantu darbu dinamiskā un sekmīgā pašvaldībā;
- profesionālās izaugsmes iespējas, amata prasmju un pieredzes pilnveidi;
- sociālos un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un pašvaldības noteiktajā kārtībā;
- stabilu atalgojumu (2566 EUR pirms nodokļu nomaksas, profesiju klasifikatora kods 1213 23).
- Dzīves un darba gaitu apraksts (CV, ieteicams Europass formā), norādot darba periodus, izglītības līmeni, darba pienākumus, valodas prasmes, autovadītāja kategoriju, kā arī prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām;
- motivācijas vēstule;
- datorrakstā sagatavota eseja „Ādažu novada izglītības ekosistēmas attīstības vīzija” (ne vairāk kā divas A4 lappuses);
- amata prasībām atbilstošas augstākās izglītības dokumentu kopijas;
- ieteikumu vēstules (ja ir);
- apliecinājums par atbilstību Ministru kabineta 2014. gada 19. augusta noteikumu Nr. 496 "Kārtība un vērtēšanas nosacījumi valsts un pašvaldību izglītības iestāžu (izņemot augstskolas un koledžas) vadītāju un pašvaldību izglītības pārvalžu vadītāju amatu pretendentu atlasei" 5.punkta prasībām (1. pielikums);
- citi dokumenti, ko pretendents uzskata par nepieciešamu.
Nodarbinātības valsts aģentūra