Biroja VADĪTĀJS
Sabiedriba ar ierobezotu atbildibu "ZENNUN LV"
- Bauskas novads
- Pastāvīgs
- Pilna laika
- efektīvi plānot, organizēt un koordinēt biroja darbu;
- organizēt informācijas apriti un sagatavošanu savas kompetences ietvaros;
- pārzināt uzņēmuma izstrādātos projektus (produktus un pakalpojumus) kā arī iepazīties ar dokumentāciju savas kompetences ietvaros;
- pārzināt uzņēmuma struktūru, subordināciju un darbinieku darba pienākumus;
- būt informētai par dažādu institūciju esošo un iespējamo sadarbību ar
- būt kompetentai, īstenojot uzņēmuma mērķus un misiju atbilstoši uzņēmuma kvalitātes standartiem;
- pārstāvēt uzņēmumu darījumos ar vietējiem un ārvalstu partneriem;
- piedalīties projektu izstrādāšanas darba grupās, iesniegt priekšlikumus, viedokļus, vērtējumu u.c. informāciju par katru projekta darba posmu, īpaši uzraugot darba izpildes termiņus un kvalitāti ietekmējošos aspektus, savas kompetences ietvaros;
- pārvaldīt dokumentu aprites procesu uzņēmumā un nodrošināt šo dokumentu atbilstību normatīvajiem aktiem savas kompetences ietvaros;
- izstrādāt uzņēmuma lietu nomenklatūru;
- identificēt un formulēt problēmas uzņēmumā, kā arī konsultēt vadību par iespējamajiem risinājumiem savas kompetences ietvaros;
- sagatavot atbildi iesniegumiem, sūdzībām, priekšlikumiem saskaņā ar
- nodrošināt darba un vides aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu;
- pastāvīgi plānot un organizēt savu darbu, ievērojot noteiktos darba uzdevumu termiņus;
- noteiktajā kārtībā un termiņos sniegt atskaites par padarīto darbu;
- piedalīties uzņēmuma mājas lapas izstrādē un nodrošināt tās uzturēšanu, kā arī papildināt ar aktuālo informāciju;
- ievērot konfidencialitāti, diplomātiju un toleranci lojāli pārstāvot uzņēmuma intereses.
- saņemt nepieciešamo informāciju un lietot uzņēmuma resursus;
- patstāvīgi pieņemt lēmumus savu pilnvaru ietvaros;
- izteikt viedokli un iesniegt priekšlikumus par sava darba pilnveidošanu;
- darbinieka tiesības nosaka LR normatīvie akti un darba līgums.
- atbildība par dienesta pienākumu kvalitatīvu un savlaicīgu un precīzu izpildi;
- par LR normatīvo aktu, amata apraksta un kārtības noteikumu ievērošanu;
- par materiālo vērtību un inventāra saglabāšanu darba vietā.
- Augstākā vai vidēja izglītība, vēlamas labas svešvalodas zināšanas vai darba pieredze vismaz 3 gadi, ar rekomendācijas vēstuli.
- prasme orientēties lietvedībā;
- labas organizatoriskās spējas un prasme komunicēt;
- prasmes saskatīt nepieciešamību optimizēt biroja darba procesus, īpaši izmantojot elektronisko tehnoloģiju priekšrocības;
- labas prasmes strādāt ar biroja tehniku un izmantot darba procesā
Nodarbinātības valsts aģentūra