
PRODUKTU GRUPAS VADĪTĀJS
Latvijas Pasts
- Mārupes novads Rīga
- Pastāvīgs
- Pilna laika
- Vadīt jauna biznesa klientu pašapkalpošanās portāla izstrādi (mans.pasts.lv nākamās paaudzes risinājums);
- Noteikt projekta vīziju, mērķus un stratēģiju, galvenos darbības rādītājus (KPI), izstrādāt un saskaņot galveno funkcionalitāšu (MVP) tvērumu;
- Veikt esošo e-pašapkalpošanās vides analīzi, definēt nepieciešamos uzlabojumus un migrācijas ceļu;
- Sagatavot produkta attīstības ceļa karti (roadmap) un detalizēti definēt biznesa prasības, prioritizēt uzdevumus un organizēt backlog plānošanu;
- Sadarboties ar IT komandām un biznesa struktūrvienībām, nodrošinot savstarpēju vienošanos par prasībām un termiņiem;
- Veikt augsta līmeņa izstrādes izmaksu/kapacitātes novērtēšanu kopā ar tehniskajām komandām;
- Organizēt un vadīt lietotāju vajadzību izpēti, intervijas ar biznesa klientiem un darbiniekiem;
- Sekot līdzi tirgus tendencēm, konkurentu risinājumiem un labajai praksei digitālajā jomā;
- Regulāri izvērtēt portāla sniegumu un plānot tā uzlabojumus;
- Nodrošināt projekta virzību atbilstoši noteiktajiem termiņiem un kvalitātes standartiem;
- Kopā ar lietojamības (UX/UI) speciālistu atbildēt par to, lai produkts un ar to saistītie risinājumi būtu mūsdienīgi un intuitīvi;
- Nodrošināt, ka jaunas funkcionalitātes tiek novērtētas pēc lietojamības un veiktspējas pirms to producēšanas.
- Augstākā izglītība biznesa vadībā, IT, projektu vadībā vai līdzīgā jomā;
- Pieredze digitālo risinājumu / pašapkalpošanās portālu / e-komercijas produktu vadībā (vēlams 3+ gadi);
- Izpratne par Agile metodoloģiju (Scrum, Kanban) un praktiska pieredze prasību definēšanā, uzdevumu plānošanā un prioritizēšanā;
- Pieredze darbā ar projektu vadības un sadarbības rīkiem: Jira, Confluence;
- Pieredze darbā ar lietotāja saskarnes (UI) dizaina izstrādes rīku Figma;
- Zināšanas un praktiska pieredze darbā ar dizaina domāšanas metodēm jaunu risinājumu radīšanā tiks uzskatīta par priekšrocību;
- Spēja strukturēti noteikt produkta vīziju, stratēģiju un funkcionalitāšu (MVP) tvērumu;
- Pieredze sadarbībā ar IT komandām un ārējiem piegādātājiem;
- Spēja veikt tirgus un konkurentu analīzi, identificēt klientu vajadzības;
- Labas analītiskās prasmes un stratēģiskā domāšana;
- Teicamas komunikācijas un pārliecināšanas prasmes, spēja panākt vienošanos starp iesaistītajām pusēm;
- Ļoti labas latviešu valodas zināšanas (ne zemāk kā C1 līmenis) un labas angļu valodas zināšanas (ne zemāk kā B2 līmenis) komunikācijai ar sadarbības partneriem un darbam ar profesionālo dokumentāciju.
- Iespēja vadīt stratēģisku un nozīmīgu digitālās transformācijas projektu Latvijas Pasta biznesa klientiem;
- Atbildīgs un dinamisks darbs modernizācijas un inovāciju procesā;
- Profesionāla komanda un iespēja sadarboties ar dažādām biznesa jomām;
- Uz attīstību vērsta vide un draudzīga komanda;
- Personīgās un profesionālās izaugsmes iespējas;
- Stabils atalgojums no 2800,00 EUR bruto mēnesī;
- Iespēja strādāt hibrīda modelī (attālināti/klātienē);
- Saīsināts darba laiks piektdienās (līdz 14:30) un apmaksātas papildus brīvdienas;
- Plašs labumu grozs, ieskaitot papildatvaļinājuma dienas par stāžu, dažādus pabalstus, dāvanas un citas priekšrocības;
- Veselības apdrošināšanas polise pēc nostrādātiem 3 mēnešiem;
- Iespēja piedalīties dažādās darbinieku iesaistes un attīstības aktivitātēs.
Nodarbinātības valsts aģentūra