PAŠVALDĪBAS PAMATDARBĪBAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJA VIETNIEKS /DIREKTORA VIETNIEKS /PRIEKŠNIEKA VIETNIEKS

Kekavas novada pasvaldiba

  • Ķekava
  • Pastāvīgs
  • Pilna laika
  • 2 days ago
Darba apraksts:Ķekavas novada pašvaldība, reģ.Nr.9000004849, izsludina konkursu uz Attīstības un būvniecības pārvaldes vadītāja vietnieka/-es amatuĶekavas novada pašvaldības darbinieku prasmes, zināšanas un kompetences ir mūsu plašās komandas vadības procesu pamats. Ja saskati iespējas un vēlies palīdzēt Ķekavas novadam augt, tad pievienojies mūsu komandai!GALVENIE AMATA PIENĀKUMI
  • izstrādāt liela apjoma un sarežģītas projektu idejas, piesaistīt finansējumu to īstenošanai, tās sagatavot, ieviest un nodrošināt pēcuzraudzības ziņojumu sagatavošanu un iesniegšanu;
  • plānot, organizēt, nodrošināt un kontrolēt pārvaldes darbu pārvaldes vadītāja prombūtnes laikā;
  • risināt pārvaldes kompetencē esošos jautājumus;
  • vadīt pašvaldības stratēģisko dokumentu izstrādi un atjaunošanu, investīciju plānošanas un teritorijas plānošanas jomas ietvaros;
  • savas kompetences ietvaros organizēt pārvaldes lēmumu projektu sagatavošanu;
  • nodrošināt sabiedrības līdzdalību stratēģisko attīstības plānošanas dokumentu izstrādes procesā;
  • virzīt Ķekavas novada ilgtspējīgas attīstības stratēģijas, Ķekavas novada attīstības programmas izstrādi, ieviešanu, aktualizāciju un uzraudzības ziņojumu izstrādi;
  • vadīt Pašvaldības attīstības stratēģijas un attīstības programmas izstrādes un īstenošanas koordinācijas un uzraudzības procesu.
AMATAM IZVIRZĪTĀS PRASĪBAS:
  • augstākā izglītība (augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība projektu vadībā, ekonomikā, vadībzinībās, inženierzinātņu jomā), priekšroka tiek dota izglītībai teritorijas plānošanas jomā;
  • vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldības iestādēs vadošā amatā;
  • Latvijas Republikas pašvaldību darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana, organizatora spējas, patstāvība plānojot sava darba izpildi noteiktajā termiņā, iniciatīva;
  • zināšanas pašvaldības iestādes darba organizācijā (darba likumdošana, lietvedība, finanšu jautājumi) un šo jomu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana;
  • zināšanas un pieredze teritorijas plānošanā un / vai liela apjoma būvniecības projektu izstrādē vai ieviešanā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • izpratne par kvalitātes vadību un iekšējās kontroles sistēmu, finanšu vadības jautājumiem;
  • zināšanas dokumentu pārvaldībā, normatīvo aktu/ lēmumu projektu izstrādē, darbu organizēšanā un vadībā;
  • valsts valodas zināšanas C līmeņa 1.pakāpē;
  • lietotāja prasmes darbā ar datoru: Word, Excel, Power Point, biroja tehniku, informācijas tehnoloģijām;
  • profesionālas iemaņas savas darbības jomā, prasme sniegt operatīvu informāciju pašvaldības vadībai par darba rezultātiem;
  • orientācija uz rezultātu, teicamas saskarsmes un sadarbības prasmes;
  • spēja patstāvīgi organizēt darbu, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, strādāt komandā un organizēt komandas darbu, prasme rīkoties nestandarta situācijās vienpersoniski vai ekspertu grupas sastāvā, radošums, atbildības sajūta un precizitāte;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība.
MĒS PIEDĀVĀJAM:
  • pilna laika darbu dinamiskā, mūsdienīgā un strauji augošā pašvaldībā;
  • iespēju strādāt profesionālā komandā un materiāltehniski labi nodrošinātā
  • darba vidē, to pilnveidojot un īstenojot ar inovatīvām idejām;
  • atalgojumu no 2128 EUR līdz 2583 EUR bruto mēnesī (piemērojot darbinieku individuālās amatalgas izvērtēšanas principus, pēc deviņu mēnešu darba izpildes novērtēšanas, mēnešalga var sasniegt 3377.00 EUR bruto mēnesī);
  • profesionālās pilnveidošanās iespējas;
  • elastīgu darba laiku;
  • veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika.
Dzīves un darba aprakstu (CV), konkrēti norādot laika periodus, iegūtās izglītības līmeni, darba pienākumus, valodas prasmes, prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām un pieteikumu līdz 2025.gada 24.septembrim ieskaitot, ar norādi ,,Pārvaldes vadītāja vietnieks'' iesniegt Ķekavas novada pašvaldības Administratīvās pārvaldes Personāla lietvedībā, nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi, Gaismas ielā 19k-9-1, Ķekavā, Ķekavas novadā, LV-2123, vai nosūtot uz elektronisko pasta adresi: , informatīvais tālrunis 29231746.Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Ķekavas novada pašvaldība informē, ka pretendentu pieteikumu dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi. Personas datu apstrādes pārzinis: Ķekavas novada pašvaldība, NMR kods 90000048491, Gaismas iela 19 k-9-1, Ķekava, Ķekavas novads, LV-2123. Papildinformācija par personas datu apstrādi var iegūt informatīvajā vietnē , sadaļā - privātuma politika.

Nodarbinātības valsts aģentūra